Kisah BaLik Sabah Tahun Lepas.... (2010)

:: 11-13 Disember 2010 ~ lama juga perjalanan dari UUM, KEDAH ke SEMPORNA, SABAH::


lama dah tak cerita... maklum lah dah2 nak dekat2 cuti...
tetiba nak cerita pengalamn pulang naik train dari A.star ke K.L sentral, K.L


~tu nak p Utara... THAILAND... ketapi datang dari arah tu la~


~yang ni nak p P.Pinang dulu then ke SELATAN, K.L sentral la~
kita akan berhenti di S.petani, butterworth, Tanjung malim, rawang dan K.l Sentral
ni laluan yang saya ingat la,
sebab sepanjang dalam train saya tido
lagipown gelap

train dijanjikan jam 8lbh camtu, lewat juga la sampai


~sampai k.L sentral jam 5.50 a.m jugalah~
trus solat subuh dan rehat2 seketika di k.l setral sebelum ke LCCT


~ sarapan pagi sebelum terbang ke Tawau, SABAH~

:: menunggu jer la seharian, sampai LCCT jam 7pagi, flight jam 7pagi esok ::
sanggup daripada ketinggalan flight lagi la naya


~ni La flight kami, dapat pijak jam 7lbh juga camtu~
lupa dah flight jam berapa...


~neeeee.... selamat sampai di Lapangan Terbang TAWAU... heheee 13/12/2010~
i LOVE this part... ndak kena saman juga ka tu ya?

the lapangan terbang.. TAWAU... love it
tapi aku tggl semporna La...
kena 1 jam lagi baru sampai semporna

p/s :: alhamdulillah selepas 2jam45 minit duduk, sampai juga SABAH... sakit punggung

Comments

  1. bestkan kalau boleh balik kampung...

    ReplyDelete
  2. memang best...
    tapi klu lambat beli tiket...
    mahal la jawapnya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015