PELIKNYA RAYA DIKAMPUNG BAPAK AKU...

:: tak dapat raya sangat pun, just holiday jak La ::

ni La kampung kami di Sinsuran, Tambunan Sabah.


~ni adik bawah saya anak ke-8... ni la padi kat kampung saya... hanya untuk sumber beras keluarga je, takda untuk dijual..maaf...sebabnya...? beras ni sedap~


~sungai ni sejuk giLak, macam ko mandi dalam aircond...~



~adik saya juga, rafidah yang berdiri, juliana yang duduk, kat tepi2 hujung sanaaa tu nurul... ~



~mY little anak Buah... nama dia IHIM... c gemoks yang chumile macam pakciknya BOLONG~


~ni adik2 saya la semua... dari kanan daniel, amat, nurul, leng-leng dan acok~

:: air tu kalau nak minum, minum terus, dijamin HALAL lagi suci ::


~mY little sister.. anak ke-16 ni.. nama dia leng-leng... miSS her so Much!!!!~


~si BEBOT kuat makan... ndak henti2 mengunyah~


~akak dia... mY name BELON... hahahhaaa~


~dorang jak tahan mandi, sejuk ooo... suci dan bersih~


~inilah tempat air terjun kat kampung tu.. naseb baek takda gambar air terjun tu...~


~sikit jak padi di kampung... ada juga kenang-kenangan macam di kedah kan...?~


~kalau bergaya, dia jak la manang..kan pidsszzz~


~dan lagi... c chumile dengan c trep chantek dan trep encem~


~kawasan sekitar sama c pidsz~


~c chumile itu memang suka di humban-humban~


~mY sister... dia punya anak c ChumiLe Ihim dan adik kami yg bongsu, leng-leng~

apa sebabnya tak dapat raya di kampung...
pelik kan sebab kalau raya orang semua balik kampung...

sebabnya... ::
~ni kampung sebelah keluarga ayah saya
~keluarga sebelah ayah saya semua kristian
~so, dorang takde raya macam kita la...hahaaaa
~lagipun, kami datang sana nak p holiday2 jak bukan nak beraya...

:: sebenarnya saya tak pegi/ikot pown, saya raya kat SEMPORNA...heheeh^__^

p/s :: sapa yang maw p kampung saya, jom la saya nak p juga...
banyak pemandangan yang indah serta air terjun yang best

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015